davidhellgren

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av David Hellgren - 9 juli 2010 10:44

Hej kära blogläsare!

Jag ska summera gårdagen men det ser ni i mitt förra blog inlägg  men jag stack till kevin igår kväll träffade några vänner på vägen som hejade på mig hahaha kommentera om du var med hahah .

Idag är det Fredag vilket betyder stugan över helgen. uppe i oringen ligger vid härnösand där firar vi midsommar med .


Så jag kommer ej att blogga över helgen men lite senare kan det bli kanske på söndag kväll om jag hinner komma tillbaka.


Annars så är allt bra har ej gått på gatufesten ej vi hade resturang biljetter från pappas jobb men vi gav bort dom så vi kunde åka till stugan.


Idag vaknade jag vid 10.00 ungefär läste en bok om rymden igår natt jag har massa sånna böcker för när jag var typ 10 så älskade jag att läsa böcker men nu är det lite svårt haahah.


Laddar min emp3 hur stavas det MP3 ja så va!

och mobilen sen sticker jag vid 12 tiden det har hänt något i stugans insjöar man kan ej bada där för att när dom byggde ådals banan i berger så dumade lastbilarna olja och mm i vattnet där vi badade så nu blir det att åka till Sanna (en badplats)


Om man ska bada !


Veckans Hiss /Diss

 

Hiss: Moderaterna håller ett möte om att ge skolan mer pengar!

 

Diss: någon politiker eldar 100.000 kr


Ha en trevlig helg alla läsare


här är veckans låt


MVH DaWWE H

Presentation


Hej jag är en rolig kille på 18 bast som gillar att va med vännner och spela data spel kommer från brasilen men bor i Sundsvall/Alnö

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards