davidhellgren

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av David Hellgren - 11 juli 2010 20:33

TjA blogg läsare åkte till stugan i helgen fett skönt. vart tyvär inga gatufest för mig pga har haft så mycket att göra och att det var ej så bra artister och jävla dyrt inträde  .

 

Var i stugan sov över hos mormmor och morfar för att komma ifrån myggen och alla knott vi åkte på sibylla igår och tog en glass det var länge sedan jag sov hos mormor och morfar men jag brukar göra det vid midsommar och när vi är i stugan.

Nu har jag just eller inte just för en timme sedan kommit hem och chattar och bloggar ! och lyssnar på musik .

 

Tror holland vinner över spanien men man vet ej men ska kanske ut och cykla sedan .

 

det som var lite läskigt var att jag tror ju på andar mm och sen var det 3 stolar på rad i stugan och jag sa till mig själv .

 

Det finns inga andar och sen när jag åker hem med mormor och morfar så går det en annd efter vägen du förstår va en liknande fågel ahah

 

då vart jag lite fundersam! haha

 

Nu ska jag chaatta ha det så bra kommentera på

 

Facebook eller här!

 

MVH DAWE

 


Presentation


Hej jag är en rolig kille på 18 bast som gillar att va med vännner och spela data spel kommer från brasilen men bor i Sundsvall/Alnö

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards